HomeSearchRegisterLog in

Share | 
 

 bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
missyRai
Moderator


Posts : 668
Join date : 24/11/2009
Age : 30
Location : racoon city

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   19th March 2010, 4:50 pm

pancing waterpark plop tmpt macing ikan ke situ nk wak mnde g mancing


missyrai@missyrai-laptop:~$ changeos2linux --forever && neverregret
A computer is like air conditioning; It become USELESS when you open WINDOWS



Back to top Go down
View user profile
jemi3886



Posts : 178
Join date : 21/12/2009
Location : huhu..

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   19th March 2010, 5:51 pm

godio boloks wai wes..pancing tu namo tempat.. air terjun jugok ade same kolam..huhu...meh kite g pakat g sejid rama2..xperlu tunjuk piye, meh rama2 gis..


................................................................................................................
Dari Abdullah bin 'Amr r.a., Rasulullah s.a.w. bersabda:
"Sampaikanlah PesanKu Biarpun Satu Ayat..."

Sucikanlah 4 hal dengan 4 perkara :
"Wajahmu dengan linangan air mata keinsafan,
Lidahmu basah dengan berzikir kepada Penciptamu,
Hatimu takut dan gementar kepada kehebatan Rabbmu,
..dan dosa-dosa yang silam di sulami dengan taubat kepada Dzat yang Memiliki mu."
Back to top Go down
View user profile
LocoRoco
Moderator


Posts : 1521
Join date : 24/11/2009
Location : Planet Nameck

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   21st March 2010, 8:31 am

sebut sejid senyp laker...


Back to top Go down
View user profile http://ppddunter.the-talk.net
nhaz



Posts : 45
Join date : 16/12/2009
Location : kerteh

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   21st March 2010, 12:57 pm

jom2 g sejid..hehe
Back to top Go down
View user profile http://einmall2u.blogspot.com
LocoRoco
Moderator


Posts : 1521
Join date : 24/11/2009
Location : Planet Nameck

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   21st March 2010, 3:05 pm

aaa akhrnyer ade gak org yg tak senyp..baguihh btl dak nie yerk... Wink


Back to top Go down
View user profile http://ppddunter.the-talk.net
onid007



Posts : 30
Join date : 21/03/2010
Age : 32
Location : kuala terengganu

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   22nd March 2010, 10:07 am

jum la gi 2hb april neh...eh, nk nyebok sket neh..hehe...g kuantan laa best..
Back to top Go down
View user profile
LocoRoco
Moderator


Posts : 1521
Join date : 24/11/2009
Location : Planet Nameck

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   22nd March 2010, 10:29 am

2hb? g kuantan kat mane tue.. gmbg waterpark ker? kalau ramai nak g leh plan molek2 n konvoi ramai2..haha..


Back to top Go down
View user profile http://ppddunter.the-talk.net
jemi3886



Posts : 178
Join date : 21/12/2009
Location : huhu..

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   24th March 2010, 7:35 pm

ntoh tuan umah ni, gane projek? jalan ke dop jalan? dokrok organizer..sembang puh pah...


................................................................................................................
Dari Abdullah bin 'Amr r.a., Rasulullah s.a.w. bersabda:
"Sampaikanlah PesanKu Biarpun Satu Ayat..."

Sucikanlah 4 hal dengan 4 perkara :
"Wajahmu dengan linangan air mata keinsafan,
Lidahmu basah dengan berzikir kepada Penciptamu,
Hatimu takut dan gementar kepada kehebatan Rabbmu,
..dan dosa-dosa yang silam di sulami dengan taubat kepada Dzat yang Memiliki mu."
Back to top Go down
View user profile
onid007



Posts : 30
Join date : 21/03/2010
Age : 32
Location : kuala terengganu

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   25th March 2010, 2:19 am

nk ikot..hehe
Back to top Go down
View user profile
LocoRoco
Moderator


Posts : 1521
Join date : 24/11/2009
Location : Planet Nameck

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   28th March 2010, 12:08 am

jemi3886 wrote:
ntoh tuan umah ni, gane projek? jalan ke dop jalan? dokrok organizer..sembang puh pah...
berokband wak hal la.. adehh..
projek bereh jer 2 hb nie kalau ramai nak join.. bg je name... buleh arrange..


Back to top Go down
View user profile http://ppddunter.the-talk.net
ilusi84



Posts : 108
Join date : 18/12/2009
Location : SK PADANG PULUT

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   31st March 2010, 10:58 pm

nak g gok... tp 2hb hari jumaat... dokleh g... wak ar 3hb... sari je kan...
Back to top Go down
View user profile
LocoRoco
Moderator


Posts : 1521
Join date : 24/11/2009
Location : Planet Nameck

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   1st April 2010, 12:40 pm

nanti kite tanyer pihak orgnanzer dulu ape projek mau bikin esok luse..


Back to top Go down
View user profile http://ppddunter.the-talk.net
Sponsored content




PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   Today at 5:36 pm

Back to top Go down
 
bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Aktiviti-
Jump to: