HomeSearchRegisterLog in

Share | 
 

 bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
missyRai
Moderator
avatar

Posts : 668
Join date : 24/11/2009
Age : 30
Location : racoon city

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   19th March 2010, 4:50 pm

pancing waterpark plop tmpt macing ikan ke situ nk wak mnde g mancing


missyrai@missyrai-laptop:~$ changeos2linux --forever && neverregret
A computer is like air conditioning; It become USELESS when you open WINDOWS



Back to top Go down
View user profile
jemi3886

avatar

Posts : 178
Join date : 21/12/2009
Location : huhu..

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   19th March 2010, 5:51 pm

godio boloks wai wes..pancing tu namo tempat.. air terjun jugok ade same kolam..huhu...meh kite g pakat g sejid rama2..xperlu tunjuk piye, meh rama2 gis..


................................................................................................................
Dari Abdullah bin 'Amr r.a., Rasulullah s.a.w. bersabda:
"Sampaikanlah PesanKu Biarpun Satu Ayat..."

Sucikanlah 4 hal dengan 4 perkara :
"Wajahmu dengan linangan air mata keinsafan,
Lidahmu basah dengan berzikir kepada Penciptamu,
Hatimu takut dan gementar kepada kehebatan Rabbmu,
..dan dosa-dosa yang silam di sulami dengan taubat kepada Dzat yang Memiliki mu."
Back to top Go down
View user profile
LocoRoco
Moderator
avatar

Posts : 1521
Join date : 24/11/2009
Location : Planet Nameck

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   21st March 2010, 8:31 am

sebut sejid senyp laker...


Back to top Go down
View user profile http://ppddunter.the-talk.net
nhaz

avatar

Posts : 45
Join date : 16/12/2009
Location : kerteh

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   21st March 2010, 12:57 pm

jom2 g sejid..hehe
Back to top Go down
View user profile http://einmall2u.blogspot.com
LocoRoco
Moderator
avatar

Posts : 1521
Join date : 24/11/2009
Location : Planet Nameck

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   21st March 2010, 3:05 pm

aaa akhrnyer ade gak org yg tak senyp..baguihh btl dak nie yerk... Wink


Back to top Go down
View user profile http://ppddunter.the-talk.net
onid007

avatar

Posts : 30
Join date : 21/03/2010
Age : 32
Location : kuala terengganu

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   22nd March 2010, 10:07 am

jum la gi 2hb april neh...eh, nk nyebok sket neh..hehe...g kuantan laa best..
Back to top Go down
View user profile
LocoRoco
Moderator
avatar

Posts : 1521
Join date : 24/11/2009
Location : Planet Nameck

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   22nd March 2010, 10:29 am

2hb? g kuantan kat mane tue.. gmbg waterpark ker? kalau ramai nak g leh plan molek2 n konvoi ramai2..haha..


Back to top Go down
View user profile http://ppddunter.the-talk.net
jemi3886

avatar

Posts : 178
Join date : 21/12/2009
Location : huhu..

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   24th March 2010, 7:35 pm

ntoh tuan umah ni, gane projek? jalan ke dop jalan? dokrok organizer..sembang puh pah...


................................................................................................................
Dari Abdullah bin 'Amr r.a., Rasulullah s.a.w. bersabda:
"Sampaikanlah PesanKu Biarpun Satu Ayat..."

Sucikanlah 4 hal dengan 4 perkara :
"Wajahmu dengan linangan air mata keinsafan,
Lidahmu basah dengan berzikir kepada Penciptamu,
Hatimu takut dan gementar kepada kehebatan Rabbmu,
..dan dosa-dosa yang silam di sulami dengan taubat kepada Dzat yang Memiliki mu."
Back to top Go down
View user profile
onid007

avatar

Posts : 30
Join date : 21/03/2010
Age : 32
Location : kuala terengganu

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   25th March 2010, 2:19 am

nk ikot..hehe
Back to top Go down
View user profile
LocoRoco
Moderator
avatar

Posts : 1521
Join date : 24/11/2009
Location : Planet Nameck

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   28th March 2010, 12:08 am

jemi3886 wrote:
ntoh tuan umah ni, gane projek? jalan ke dop jalan? dokrok organizer..sembang puh pah...
berokband wak hal la.. adehh..
projek bereh jer 2 hb nie kalau ramai nak join.. bg je name... buleh arrange..


Back to top Go down
View user profile http://ppddunter.the-talk.net
ilusi84

avatar

Posts : 108
Join date : 18/12/2009
Location : SK PADANG PULUT

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   31st March 2010, 10:58 pm

nak g gok... tp 2hb hari jumaat... dokleh g... wak ar 3hb... sari je kan...
Back to top Go down
View user profile
LocoRoco
Moderator
avatar

Posts : 1521
Join date : 24/11/2009
Location : Planet Nameck

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   1st April 2010, 12:40 pm

nanti kite tanyer pihak orgnanzer dulu ape projek mau bikin esok luse..


Back to top Go down
View user profile http://ppddunter.the-talk.net
Sponsored content




PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   

Back to top Go down
 
bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Aktiviti-
Jump to: