HomeSearchRegisterLog in

Share | 
 

 bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
AEIOU



Posts : 108
Join date : 02/12/2009
Location : gps pun x jupe

PostSubject: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   23rd February 2010, 8:17 pm

aktiviti hok sape2 leh join la...bkn aktiviti bersekutu nk ajak org puan saje lah,org laki saje lah n mane2 je lah..ke wane?
Back to top Go down
View user profile
idahasb
Moderator


Posts : 145
Join date : 24/11/2009

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   23rd February 2010, 8:27 pm

emm...dh AEIOU create ah 1 act..hehe..ida dh ade plan Jumaat n ;-)


Back to top Go down
View user profile
LocoRoco
Moderator


Posts : 1521
Join date : 24/11/2009
Location : Planet Nameck

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   24th February 2010, 12:51 am

ida jumaat nie nak g mane? nk buat usrah ke perjumpaan muslimah? hihi.. Wink


Back to top Go down
View user profile http://ppddunter.the-talk.net
AEIOU



Posts : 108
Join date : 02/12/2009
Location : gps pun x jupe

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   24th February 2010, 1:19 am

LocoRoco wrote:
ida jumaat nie nak g mane? nk buat usrah ke perjumpaan muslimah? hihi.. Wink

muslimah je ke?muslimin x leh ikot ke?
doh klu awok2 nie nk ikot plan ida x leh ke?
Basketball
Back to top Go down
View user profile
idahasb
Moderator


Posts : 145
Join date : 24/11/2009

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   24th February 2010, 2:54 pm

muslimin kn g masjid'h AEIOU!hehe..muslimah bleh g enjoy nd cuci2 mata


Back to top Go down
View user profile
gov



Posts : 115
Join date : 13/12/2009

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   24th February 2010, 3:55 pm

pndai ar aida 2...org tue mcm kak aida la kena buat amal ibadat lebih..duk msjid ....
Back to top Go down
View user profile
idahasb
Moderator


Posts : 145
Join date : 24/11/2009

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   24th February 2010, 10:11 pm

Ari jumaat n kita g smbut Maulidul Rasul ye kwn2..meh le nk join,4rum perdana 26hb d pdg merdeka Mr Loco, Mr Aeiou nd Mr Gov jgn x pegi yer...;-)


Back to top Go down
View user profile
LocoRoco
Moderator


Posts : 1521
Join date : 24/11/2009
Location : Planet Nameck

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   26th February 2010, 12:27 am

yer2 sy saf plg dpn nati.. Very Happy


Back to top Go down
View user profile http://ppddunter.the-talk.net
idahasb
Moderator


Posts : 145
Join date : 24/11/2009

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   26th February 2010, 12:38 am

LocoRoco wrote:
yer2 sy saf plg dpn nati.. Very Happy


hehe...saf dpn umah eik?..


Back to top Go down
View user profile
LocoRoco
Moderator


Posts : 1521
Join date : 24/11/2009
Location : Planet Nameck

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   26th February 2010, 1:47 am

hahaa..


Back to top Go down
View user profile http://ppddunter.the-talk.net
jemi3886



Posts : 178
Join date : 21/12/2009
Location : huhu..

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   27th February 2010, 7:53 pm

huhu..duan2 pancing cik siti ke ni ajok rama2 tubeks pahtu erek g laen?? muahaha..bijop skil ye...


................................................................................................................
Dari Abdullah bin 'Amr r.a., Rasulullah s.a.w. bersabda:
"Sampaikanlah PesanKu Biarpun Satu Ayat..."

Sucikanlah 4 hal dengan 4 perkara :
"Wajahmu dengan linangan air mata keinsafan,
Lidahmu basah dengan berzikir kepada Penciptamu,
Hatimu takut dan gementar kepada kehebatan Rabbmu,
..dan dosa-dosa yang silam di sulami dengan taubat kepada Dzat yang Memiliki mu."
Back to top Go down
View user profile
missyRai
Moderator


Posts : 668
Join date : 24/11/2009
Age : 30
Location : racoon city

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   27th February 2010, 8:14 pm

oo stail gitu dis duang2 bru ku tahu dh nk g mne eh mesra mall ke hehehe


missyrai@missyrai-laptop:~$ changeos2linux --forever && neverregret
A computer is like air conditioning; It become USELESS when you open WINDOWS



Back to top Go down
View user profile
AEIOU



Posts : 108
Join date : 02/12/2009
Location : gps pun x jupe

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   2nd March 2010, 9:12 pm

owos las..lepak sepu sudahhhhhhh
Back to top Go down
View user profile
AEIOU



Posts : 108
Join date : 02/12/2009
Location : gps pun x jupe

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   9th March 2010, 7:35 pm

JUMAAT = 12HB 03 2010
AKTIVITI KEPADA EIO
TEMPAT = SEKAYU @ CHEMERONG @ mane2.........
lol!
Back to top Go down
View user profile
LocoRoco
Moderator


Posts : 1521
Join date : 24/11/2009
Location : Planet Nameck

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   9th March 2010, 8:57 pm

atas AEIOU laker.. ambe roger jer... cheers


Back to top Go down
View user profile http://ppddunter.the-talk.net
missyRai
Moderator


Posts : 668
Join date : 24/11/2009
Age : 30
Location : racoon city

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   9th March 2010, 9:25 pm

xlh g ambe tmpt2 air terjun neh xbalik ambe nnt duk mandi sokmo hahahahha


missyrai@missyrai-laptop:~$ changeos2linux --forever && neverregret
A computer is like air conditioning; It become USELESS when you open WINDOWS



Back to top Go down
View user profile
kyoro1987



Posts : 42
Join date : 27/12/2009
Age : 29
Location : Sek. Kg Wa, Dungun

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   10th March 2010, 9:16 am

nk g xni????jadi dop???ambe on jerk
Back to top Go down
View user profile
AEIOU



Posts : 108
Join date : 02/12/2009
Location : gps pun x jupe

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   15th March 2010, 2:50 pm

jd ah....
Back to top Go down
View user profile
LocoRoco
Moderator


Posts : 1521
Join date : 24/11/2009
Location : Planet Nameck

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   15th March 2010, 4:14 pm

bereh blake nk g mane pn...kabo je... g gambang water park pn bules..


Back to top Go down
View user profile http://ppddunter.the-talk.net
Mira Syamim



Posts : 61
Join date : 19/12/2009
Age : 29
Location : Rusila,Marang -- Je8,Setiu

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   15th March 2010, 6:23 pm

LocoRoco wrote:
bereh blake nk g mane pn...kabo je... g gambang water park pn bules..

wow gambang???bile tu???
nk g gopp...
konvoi beramai2...
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/mirasyamim
LocoRoco
Moderator


Posts : 1521
Join date : 24/11/2009
Location : Planet Nameck

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   15th March 2010, 7:29 pm

berehh.. kabo je ble nk gi... cik mira kan organizer.. bleh la tlg arrange kn.. Wink


Back to top Go down
View user profile http://ppddunter.the-talk.net
Mira Syamim



Posts : 61
Join date : 19/12/2009
Age : 29
Location : Rusila,Marang -- Je8,Setiu

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   15th March 2010, 8:43 pm

LocoRoco wrote:
berehh.. kabo je ble nk gi... cik mira kan organizer.. bleh la tlg arrange kn.. Wink

errr..nyesal muncul d sini...
xmboh ea jd organizer..
nk jd pen'join' lok...
haha
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/mirasyamim
LocoRoco
Moderator


Posts : 1521
Join date : 24/11/2009
Location : Planet Nameck

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   15th March 2010, 8:55 pm

oo organizer..kene mtk yg plg dekat belah saner las.. belah2 kemaman..rs2 ain dh kene jd nih.. Very Happy


Back to top Go down
View user profile http://ppddunter.the-talk.net
nhaz



Posts : 45
Join date : 16/12/2009
Location : kerteh

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   16th March 2010, 7:01 pm

hahahha..daku jua yg kene..hoho.. ..
yg dekat area gambang sane, man lor plg dekat..bukan sy..hehehe..
sy pun nak join pen'join jgk kali ni..nok main jgk..
Back to top Go down
View user profile http://einmall2u.blogspot.com
Mira Syamim



Posts : 61
Join date : 19/12/2009
Age : 29
Location : Rusila,Marang -- Je8,Setiu

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   16th March 2010, 10:09 pm

nhaz wrote:
hahahha..daku jua yg kene..hoho.. ..
yg dekat area gambang sane, man lor plg dekat..bukan sy..hehehe..
sy pun nak join pen'join jgk kali ni..nok main jgk..


hahahaha cik nhaz nk main ape?? 'tarik' tali ke gunibob???
sy pn pen'join' gopppp...
sape2 je yg sukerelawan @ sukeralawati bole je handle...
x kire dkt @ jauh...
info d hujung jari je..
petek..petek dpt la maklumat..hahaha
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/mirasyamim
nhaz



Posts : 45
Join date : 16/12/2009
Location : kerteh

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   17th March 2010, 12:04 pm

nok main tarik tali..hikhik :p
btol tu cik mira..petek2, teeeeeekkk...smpai maklumat..
Back to top Go down
View user profile http://einmall2u.blogspot.com
AEIOU



Posts : 108
Join date : 02/12/2009
Location : gps pun x jupe

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   19th March 2010, 2:08 am

jom r kite g gambang,x perlu organizer,sape nk join leh je,pakai modal sendiri je blake..
leh gaji ni ok gok..hehehehe.ke gane kaWAN2 hok lain....leh konvoi ramai2 ngan Myvio..huhuhuhu
Back to top Go down
View user profile
LocoRoco
Moderator


Posts : 1521
Join date : 24/11/2009
Location : Planet Nameck

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   19th March 2010, 12:32 pm

sett.. lepas gaji..kite laco.. cherry


Back to top Go down
View user profile http://ppddunter.the-talk.net
missyRai
Moderator


Posts : 668
Join date : 24/11/2009
Age : 30
Location : racoon city

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   19th March 2010, 12:44 pm

nk g gambang waterpark ke pah kne pakai bikini dok klo kne pakai rai dokse g muahahahhaha


missyrai@missyrai-laptop:~$ changeos2linux --forever && neverregret
A computer is like air conditioning; It become USELESS when you open WINDOWS



Back to top Go down
View user profile
AEIOU



Posts : 108
Join date : 02/12/2009
Location : gps pun x jupe

PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   19th March 2010, 4:20 pm

kalu gambang waterpark xleh pakai bj,kene pakai bikini je,kite lencong ke pancing waterpark..lg saving,rm1gt je sorang masuk..ape mcm2 kawan2..blk mandi kite g tgk v3 plok kat east coast...huhhu..ke guane..
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?   Today at 4:00 am

Back to top Go down
 
bulan ni awok2 eio xdok aktiviti ke?x kire ah jalan2 ke,makang2 ke,mandi air terjun ke?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Aktiviti-
Jump to: