HomeSearchRegisterLog in

Share | 
 

 cuti sekolah

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
AEIOU



Posts : 108
Join date : 02/12/2009
Location : gps pun x jupe

PostSubject: cuti sekolah   2nd December 2009, 1:35 pm

cuti sekoloh ni,molek eio kene keje luor atau buat kursus pasal ebook @ ape2 ajer lah berkaitan e book,klu duk skoloh puasan sgt,doh la blk kul 4...nantikan kene wat keje tukang kebun kan...hahahahaha Question Question
Back to top Go down
View user profile
punohjahanam



Posts : 18
Join date : 02/12/2009
Location : punohjahanam

PostSubject: Re: cuti sekolah   2nd December 2009, 1:51 pm

doh keje mung nok wak gane.... duduk g ah koloh.. hahahahhaaaa.
Back to top Go down
View user profile http://mrboblife@blogspot.com
idahasb
Moderator


Posts : 145
Join date : 24/11/2009

PostSubject: Re: cuti sekolah   2nd December 2009, 3:09 pm

btul la punohjahanam..bosan mn pun dh kj kita ngan skolah,nk wat guane, dh bose tolong2 le ape yg patut kat sek tu,walau bkn kj kita pun,x slh nk nolong..utk cari pengalamn Smile flower
Back to top Go down
View user profile
ieydaCute's



Posts : 30
Join date : 01/12/2009
Age : 31
Location : MANIR

PostSubject: Re: cuti sekolah   3rd December 2009, 10:30 pm

hahahha....
korang ley wt kije...
tp ieydaCute's kene nyelam air sokmo duk di skoloh tiap2 kali banjir...
ni dh msuk 3 kali dlm tahun nie air sungai nek di pdg bola pas2 msuk air tu msuk dlm kelas bawah...lps banjir surut ujan lebat pas2 banjir balik...
Back to top Go down
View user profile
rynama@r
Guest



PostSubject: Re: cuti sekolah   6th December 2009, 12:28 pm

bosan eh ct sek nie
I love you
Back to top Go down
mr_coke



Posts : 241
Join date : 07/12/2009
Location : tanah rata sekebun bunga..

PostSubject: Re: cuti sekolah   7th December 2009, 11:33 am

REDZUAN wrote:
cuti sekoloh ni,molek eio kene keje luor atau buat kursus pasal ebook @ ape2 ajer lah berkaitan e book,klu duk skoloh puasan sgt,doh la blk kul 4...nantikan kene wat keje tukang kebun kan...hahahahaha Question Question

okay gok tu..EIO kan PEGAWAI SERBA BOLEH..tukang kebun..tukang masok..JAGA..mcm2 boleh..hahahampeh
Back to top Go down
View user profile
missyRai
Moderator


Posts : 668
Join date : 24/11/2009
Age : 30
Location : racoon city

PostSubject: Re: cuti sekolah   7th December 2009, 11:38 am

mr_coke wrote:
REDZUAN wrote:
cuti sekoloh ni,molek eio kene keje luor atau buat kursus pasal ebook @ ape2 ajer lah berkaitan e book,klu duk skoloh puasan sgt,doh la blk kul 4...nantikan kene wat keje tukang kebun kan...hahahahaha Question Question

okay gok tu..EIO kan PEGAWAI SERBA BOLEH..tukang kebun..tukang masok..JAGA..mcm2 boleh..hahahampeh

ye doh tu mcm2 buleh wat mmg berkaliber las hahahaa
Back to top Go down
View user profile
AEIOU



Posts : 108
Join date : 02/12/2009
Location : gps pun x jupe

PostSubject: Re: cuti sekolah   15th January 2010, 2:48 am

kalu duk sekoloh xtau bende jd punoh jahanam r pegawai..hahahahahaha......
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: cuti sekolah   Today at 10:56 am

Back to top Go down
 
cuti sekolah
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Sembang²-
Jump to: